Kaufe Deine Eintrittskarten
Online Verkauf geschlossen
Für mehr Infos setze Dich gerne mit dem Veranstalter des Events in Verbindung.
Die Kontaktdaten des Veranstalters findest Du unter dem Abschnitt "Verantaltet von".
Ereignisdetail
TAST D'ARTS ESCÈNIQUES EN VI-U · SÓLLER 2024
Dos espectacles formen aquest viatge que ens apropa a les arts escèniques. Dues propostes molt diferents i contrastades, una acció performàtic i una comèdia. Comença l’espectacle!
A LA DERIVA: És un espectacle transversal d'art en viu que es va creant in situ a partir de les emocions que es van generant a mesura que va evolucionant l'obra. Emocions vinculades a l'ansietat, l'angoixa d'allò que encara no ha arribat, d'aquella constant incertesa de l'esdevenir.
La peça està composta per un baix, una veu que recita i una ballarina. Tres eixos connectats a partir de l'escolta i les emocions que transmet cada un d'aquests tres pilars.
Intèrprets i direcció: Camí Moyà Bover (veu), Caterina Tugores Encinas (dansa) i Juan Blas Garcia Genovart (música)
PECATTA MINUTA: Aquesta nit, n’Ernest i na Cristina han decidit dur els seus jocs eròtics a un altre nivell. Cercant intimitat, recorren a l’ajuda de Bebenka Raminitovaf, una dominatrix soviètica que els conduirà pel Pecatta Minutta, un espai sexual per adults. Els dos personatges descobriran que res és el que sembla i que les seves fantasies oculltes poden arribar a punts molt extrems. Benvinguts al Pecatta Minutta, el temple de les vostres perversions. Començam? ;).
Intèrprets i direcció: Bet Palou, Miquel Mas Fiol i Bel Albertí
Zugangsrichtlinien