Kaufe Deine Eintrittskarten
Online Verkauf geschlossen
Für mehr Infos setze Dich gerne mit dem Veranstalter des Events in Verbindung.
Die Kontaktdaten des Veranstalters findest Du unter dem Abschnitt "Verantaltet von".
Ereignisdetail
DIUMENGE 1 D'AGOST // PEPET I MARIETA + PUNKBOLI
TOTS ELS BENEFICIS DEL CONCERT VAN DESTINATS A SERVEIS SOCIALS D'ARTÀ
El mallorquí adoptat Josep Bordes - líder de Pepet i marieta i oficialment empadronat a Sa Pobla des de fa any i mig presenta el seu grup format per músics de banda i banda del riu de la Sénia. A partir de fer la cançó “La via”, i abans d’aquesta, “La mani”, escrita pel montsianenc i cap del grup, Josep Bordes, el grup va anant agafant cada cop més fama de la que ja tenia, aquest cop, més escampada pels Països Catalans. A l’estiu de 2014, el grup treu a la llum el seu millor èxit, “Corre l’estiu”, la cançó de l’estiu de TV3 i Catalunya Ràdio.
Després de tres anys de silenci discogràfic, Pepet i marieta es reinventen per a reafirmar-se com una de les bandes festives més autèntiques, originals i versàtils dels Països Catalans.
Pepet i marieta tornen amb la coctelera a vessar de festa: un bon raig de reggae-ska, una mica de cúmbia, un rajolí de jota, unes gotetes de folk i fulles de ranxera i pop. Tot ben agitat amb un discurs proper, descarat i crític, que no entén d’utopies i crida a la revolta social. El resultat és un còctel fresc, directe i combatiu per a ballar les coses pel seu nom amb un somriure d’orella a orella.
Pepet i marieta canten a la vida i l’amor, a la infantesa i els seus drets, a les arrels i l’afany per a retrobar-les, a la valentia i a la força de la unió, en breu, a la pèrdua de la por als impossibles, perquè els temps estan canviant i junts ho podem tot.
Els acompanyaran Punkboli, un power trio format per joves músics de l'illa. El seu repertori consta de cançons de punk rock clàssiques en anglès i per altra banda de versions de cançons en català del mateix gènere. Adrenalina i energia damunt l'escenari!
Zugangsrichtlinien
Kommentare
2