Kaufe Deine Eintrittskarten
Online Verkauf geschlossen
Für mehr Infos setze Dich gerne mit dem Veranstalter des Events in Verbindung.
Die Kontaktdaten des Veranstalters findest Du unter dem Abschnitt "Verantaltet von".
Ereignisdetail
És un gran orgull poder presentar la V edició del Festival de música “En Clau de Sor”, un cicle de 3 concerts de música clàssica a Lloret de Vistalegre.
El nom del Festival és la nostra manera de retre homenatge a Sor Josefa Mayol, la monja amb la qual tota una generació va aprendre música i a estimar-la.
Tres mesos, tres concerts. De maig a agost. Els concerts es fan a dos dels espais més emblemàtics i màgics del municipi, el Claustre del Convent i l'Església.
Fins dia 11 de maig podeu comprar el 'bonus' pels tres concerts. A partir del 5 de maig es posaran a la venda les entrades per a cada concert, amb descomptes especials per a majors de 65 anys i menors de 16 anys.
Reservau-vos les dates: 17 de maig, Marco Mezquida; 28 de juny, Mª Assumpció Janer i Catalina Roig i 23 d'agost, JOIB i Paula Riera.
L’elecció del repertori presentat als concerts inclou un ventall de diferents estils com són:
• La música simfònica
• La música de cambra
• L’aportació de noves generacions d'intèrprets locals
Un dels principals objectius del festival és descentralitzar la música: la programació musical no es centra sols a Palma (on hi ha la major part de la programació) sinó que duu la música a dos espais diferents del municipi de Lloret de Vistalegre.
Zugangsrichtlinien
Kommentare
3