Select your tickets
Online sales are closed.
For more information please contact the organizer.
The organizer's data is in the "Brought to you by" section.
Event details
WEIL ART EXCHANGE PRESENTA:
2021 Boston - Mallorca Jazz Exchange
Arlington Jazz Festival Massachusetts - Festival Mallorca Jazz Sa Pobla.
Diumenge 7 i 14 de novembre de 2021
WEIL ART EXCHANGE està duent a terme aquest projecte de col·laboració entre dos festivals que es produeixen a Massachusetts, Estats Units i Mallorca, Espanya.
El motiu que inspira aquesta iniciativa és crear un vincle entre les dues comunitats a través de les activitats culturals que es troben en els seus respectius festivals de jazz.
Arlington Jazz Festival i Mallorca Jazz Sa Pobla tenen en comú un enfocament de base per promoure la música jazz en les seves comunitats. Aquests festivals compten amb el suport de les autoritats dels seus pobles als quals aporten vitalitat cultural i educació a la seva població.
La idea és produir un concert simultani de manera contínua, gaudit a banda i banda de l'Atlàntic, aquests dos diumenges de novembre. Els concerts de l'àrea de Boston tindran lloc des del Morningside Music Studio a Arlington, MA i els concerts de Mallorca es faran des del centre cultural sa Congregació de sa Pobla, Mallorca.
Cada sèrie durarà aproximadament 50 min.
7 de novembre:
18.00 h, Arlington: Anastassiya Petrova Trio.
19.00 h, sa Pobla: Isis Montero Apache Quintet
14 de novembre:
18.00 h, Arlington: Joe Hunt Quartet.
19.00 h, sa Pobla: Big Babo Quartet
FESTIVAL DE JAZZ DE ARLINGTON
L’objectiu d’ARLINGTON JAZZ és donar a conèixer el jazz i incentivar-ne l’interès mitjançant la confluència dels millors intèrprets, conjunts locals emergents i grups d'estudiants, alhora que es fomenta el sentiment de comunitat i es promou Arlington i les ciutats circumdants com a destinacions culturals.
FESTIVAL MALLORCA JAZZ SA POBLA
El FESTIVAL MALLORCA JAZZ SA POBLA es posa en marxa el 1995 i, de manera ininterrompuda, ha donat un suport extraordinari a l'escena jazzística actual, al llegat d’aquest gènere musical i als seus creadors. El festival també promou grups locals i internacionals, així com altres iniciatives dins el teixit social de sa Pobla.
7 de Novembre, a les 18 hores (12PM USA) streaming
Arlington, Massachusetts
ANASTASSIYA PETROVA TRIO
Anastassiya Petrova piano
Greg Loughman contrabaix
George Lernis bateria
Anastassiya Petrova és una pianista i organista de jazz amb seu a Boston. Anastassiya ha compartit escenari amb músics de renom com Terri Lyne Carrington, Ben Street, Adam Cruz, Patricia Perez, Marco Pignataro, Ellis Hall, Catherine Russell, Dave Liebman i altres. Ha actuat en notables festivals internacionals, inclosos Euràsia-2010, Umbria Jazz Festival, Wave of Ideas, Panama Percussion Festival, Beantown Jazz Festival, Monterey Jazz Festival i Costa Rica Jazz Festival. També ha aparegut als programes TEDx i The Voice al seu Kazakhstan natal. El 2020, el seu arranjament de "All the Things Evidence Is" va rebre el premi de música Downbeat Student per a un ‘Arranjament excepcional per a Small Ensemble’ a la secció universitària de postgrau.
Després de graduar-se a Berklee el 2019, Anastassiya va rebre una beca completa per cursar estudis de postgrau al Berklee Global Jazz Institute, estudiant amb reconeguts músics John Patitucci, Danilo Perez, Joe Lovano, Terri Lyne Carrington, Ben Street, George Garzone i Adam Cruz.
Actualment, Petrova se centra en el desenvolupament de projectes personals en diversos formats, inclosos el trio de piano de jazz, el quintet de jazz i el trio / quartet d’orgue, donant vida a les seves pròpies composicions de jazz i cançons populars kazakhs. Treballa en el seu àlbum debut, ‘Invisible Women’, una exploració de les persones sense llar femenines, amb orgue, piano i bateria.
Sa Pobla. Mallorca, a les 19 h
ISIS APACHE MONTERO QUINTET
Isis Montero teclat
Ivan Saint Ives trompeta
Benji Habichuela percussió
Toni Cuenca contrabaix
Julio Miguel Martínez bateria
La mallorquina pianista i compositora Isis “Apache” Montero, deixebla del famós pianista cubà “Bebo Valdés” i reconeguda com a primera figura femenina de latin-jazz a Espanya i jove revelació, lidera el seu projecte de composicions pròpies, amb aquest quintet que fusiona l’explosió dels ritmes més purs de latin-jazz, passant pel jazz i amb una pinzellada de flamenc de forma molt personal. Un dels seus segells és el mestissatge dels músics que sempre l’acompanyen (cubans i gitanos) i la posada en escena creant una atmosfera d’energia molt càlida. És un viatge entre Espanya i Cuba.
Access policy
Per a la seguretat dels assistents, s'hi aplicaran les mesures de seguretat i higiene previstes oficialment.
Comments
10