Select your tickets
Event details
La Fundació Sa Nostra programa un any més, per quart any consecutiu, el cicle Sa Nostra Conversa, a la seva seu a Can Tàpera, amb tot un seguit de debats sobre filosofía i pensament que s’aniran succeïnt al llarg de la primavera i la tardor,
Debats que comptaran amb l’assistència d’experts que, des de diferents àrees de coneixement, ens convidaran a fer un anàlisi profund sobre la relació entre la creativitat, les noves tecnologies i els seus límits, en el context de la constant transformació de llenguatges artístics que va caracteritzar el segle XX i que continua evolucionant.
"Ecologia, estat crític?" serà la tercera conferència del cicle, on s'abordaran les crisis ecològiques actuals, els interessos econòmics i ideològics que en dificulten una veritable resolució i les implicacions polítiques d'aquesta emergència global.
TERCERA SESSIÓ: "Ecologia, estat crític?"
Dimecres 7 de maig del 2025 a les 19h, Can Tàpera
A càrrec de
Anna Traveset
Luciano Espinosa
El debat polític que suscita l'ecologia, propiciat pels diferents interessos econòmics i ideològics, fa que la seva importància es desdibuixi i aparegui davant de l'opinió pública com menys crucial del que es defensava fins ara. Així ho recullen, de manera cridanera, els últims estudis que han sondejat el grau de menor preocupació que viu la societat en comparació amb dècades anteriors. La reconeguda falta de recursos del planeta, la regeneració dels quals es compleix de manera més lenta que la seva erosió, causada no només per una raó natural, com el dit escalfament global, sinó també per una intervenció humana depredadora que sembla no conèixer límits, ens porta a la pregunta sobre el que és irreversible. Quin és l'estat real del que anomenem planeta? Més enllà de la seva ciència, quina capacitat d'implicació política té l'ecologia? Si és refractària als interessos del poder, quin llenguatge hauria d'utilitzar per coartar-lo?
Aquest cicle de debats ha estat organitzat per Tres Serveis Culturals i les xerrades serán moderades per la periodista Marta Cabrero Iglesias.
Access policy