Encontres Electroacústics. És l'orella la que hi veu

Sala del Piano. Fundació Musical ACA. Carrer Antoni Caimari Alomar. - Veure mapa
Diverses dates -
Organitzat per Fundació ACA
Promoter s logoacacal

Compra les teves entrades

Venda online tancada.

Per a més informació pregunti a l'organitzador de l'esdeveniment.

Les dades de l'organitzador estan a l'apartat "Organitzat per".

descripció de l'esdeveniment

El XLII Encontre Internacional de Compositors acaba amb un cap de setmana intens de dos dies de música electroacústica, cinc concerts entre els dies 18 i 19 desembre, a la seu de la Fundació Musical ACA. El lema és Encontres Electroacústics 2021. És l'orella la que hi veu

Aquesta és la primera edició dels “Encontres Electroacústics”, un minicicle de concerts dedicats a les músiques per altaveus realitzats a la seu de la Fundació Aca, a Búger, com a colofó els “Encontres de compositors”. Dedicat, en aquesta ocasió, a la música acusmàtica (aquella música projectada per altaveus, sense instrumentistes, en la qual no hi ha res a veure, i tot pot ser escoltat) i, en particular, a la producció en aquest terreny del compositor català Joan Bagés. 

La Fundació ACA vol agrair molt especialment la col·laboració del Consevatori Superior de Música de les Illes Balears en aquesta primera edició dels “Encontres Electroacústics”.

Enllaç al programa: https://drive.google.com/file/d/1tdCPzOE1Tl0srGXwHHQI45CdS-CR7-y6/view?usp=sharing

PROGRAMA

dissabte 18 de desembre

 18.00 concert #1: cants magnètics     

  «Gesang der Jünglinge» (Karlheinz Stockhausen, 1956)

  «Viatge immòbil: contaminació 2» (Antoni Caimari, 1983)

  «and our2» (Ayako Sato, estrena)

  «Nivulat nivulat» (Francesc Llompart, 2018)

  «Echos» (Beatriz Ferreyra, 1978) 


 20.00 concert #2: objectes instigadors    

  «La roue ferris» (Bernard Parmegiani, 1971)

  «Gàbies: Mòduls 3 i 4» (Antoni Caimari, 1983) 

  «Kalimba Blues» (Jaume Roselló, estrena)

  «El infierno musical» (Medín Peirón, 2017) 

  «Weathering» (Francisco José Collado, estrena) 

  «Bâton de pluie» (François Bayle, 1995) 


diumenge 19 de desembre

 16.00 classe oberta amb Francisco José Collado

Els alumnes del CSMIB Martín Heliodoro, García Herrera, Josué Kairuz Merino, Laura Pons Pons, Roberto Carlos Prie- to Costa i Haitam Bouzrati Aarrim mostraran l’estat de les composicions realitzades l’últim trimestre. Obert a tots a - quells que vulguin descobrir com s’ensenya i com s’aprèn la composició electroacústica.


 18.00 concert #3: iridiscències lumíniques     

  «Prisme» (Pierre Henry, 1973) 

  «Ochetus and Choral in Pink» (Javier Martí, estrena)

  «Viatge immòbil: contaminació 3» (Antoni Caimari, 1983)

  «D’après le travail du rêve» (Ariadna Alsina, estrena) 

  «Free hand» (Pablo Fredes, 2009)

  «Light Garden» (Armando Balice, 2019-2021) 


 20.00 concert #4: la imprevisibilitat de l’escolta      

  Poema 4 dels «8 Poemes Electrònics» (Joan Bagés, 1999) 

  «Deux Poissons Japonais Électroacoustiques» (Joan Bagés, 2008) 

  Poema 1 dels «8 Poemes Electrònics» (Joan Bagés, 1999) 

  «Signes vers l'autre» (Joan Bagés, 2009) 

  Poema 8 dels « 8 Poemes Electrònics» (Joan Bagés, 1999) 

  Obertura de «TOTEM» (2021)+«Abikou» (Joan Bagés, 2020) 

  «TCP-Step3» (Joan Bagés, 2009) 

  «Gèneres» (2012)+«L'heure Bleue–Un Minut de silenci» (Joan Bagés, 2011)

  «IB–Reminiscències o Super al·lucinatori» (Joan Bagés, 2020)


Política d'accés

En aquest cas el promotor no ha especificat la política d'accés a menors, si tens qualsevol dubte, t'animem et posis en contacte directament amb ell.

Galeria

Comentaris

1
Concerts d'escolta
Els concerts oferien unes obres que l'escoltar ens feia imaginar. Una forma diferent de veure la música.
Roberto Va assistir el 18/12/2021
Nosaltres i els nostres socis utilitzem cookies pròpies i de tercers amb la finalitat d'oferir-te el servei de manera correcta, mesurar les visites que es realitzen a la nostra web i, en casos concrets, mostrar-te publicitat i permetre't compartir continguts en xarxes socials. Pots obtenir més informació sobre les cookies, consultant la nostra Política de Cookies.