Sélectionnez vos billets
Vente en ligne fermée.
Pour plus d'informations, posez vos questions à l'organisateur de l'événement.
Les informations de l'organisateur sont dans la section "Organisé par".
Description de l'événement
Dissabte, 28 d’octubre, a les 19.30 h
GRAN GALA DE DANSA
Ballet de Barcelona
Durada: 1 h i 20 min
Entrada: 15 €
El Ballet de Barcelona visita Mallorca per primera vegada. Ofereix la Gran Gala de Dansa, un espectacle que combina diferents coreografies de diferents estils com contemporani, clàssic i neoclàssic.
La Gran Gala de Dansa és un espectacle de gran qualitat artística, format per dos actes que presenten obres i estils variats. A través d’aquest repertori el Ballet de Barcelona mostra la seva versatilitat.
Aquesta és una petita selecció d’alguns fragments que componen la Gran Gala de Dansa: 'Chronos', 'Together', 'Brain', 'Frescos Animats', 'Don Quijote', 'El Corsari', 'Tongues', 'L’ocell blau’ de la Bella Dorment, 'La Mort del Cigne'. Variacions, passos a dos i moments grupals són algunes de les peces que podrem veure en aquest espectacle extraordinari.
Politique d'accès
Commentaires
20