Sélectionnez vos billets
L'événement a été annulé.
Cet événement a été annulé par le promoteur pour la raison suivante :Problemes tècnics relacionats amb els/les artistes i/o amb la sala
Si vous avez acheté un billet pour cet événement, nous avons procédé au remboursement. De plus, nous vous avons envoyé un email à l'adresse utilisée lors de l'achat avec toutes les informations.
Description de l'événement
MAGALÍ SARE & SEBASTIÀ GRIS
A boy & a girl
[AJORNAT]
26 d’agost, a les 21h
Terrassa de l'edifici del Molinar - Montuïri
Aprofitant la seva visita a Mallorca per presentar Esponja, el nou disc de Magalí Sare, la cantant i el músic mallorquí Sebastià Gris oferiran una actuació molt especial a Montuïri en format íntim, en què interpretaran repertori del seu primer disc junts, “A boy & a girl” (Segell Microscopi 2020).
"A boy & a girl" és un disc que aposta per l’experimentació electrònica a través de la desconstrucció de temes clàssics de cambra i cançons populars mallorquines, creant noves sonoritats on també hi són presents elements naturals de l’espai a on es va produir la gravació: La rectoria. La guitarra i la veu es presenten com a elements principals que abracen contínuament el món dels efectes i distorsions.
Entrades 10€ /12€ (8€ residents a Montuïri)
Politique d'accès