Acquista i tuoi biglietti
Descrizione dell'evento
La Fundació Musical ACA presenta les obres finalistes del 5è certamen de poesia visual i vídeo poètic al celler Nacra, el proper 20 de setembre, a les 20 hores.
A part de l'exposició, hi haurà un tast de vins del celler Nacra, que va rebre el el 18è Reconeixement a la gastronomia Mallorquina a nom d'Hipòlito Medrano, per la seva aportació a la viticultura mallorquina. Entre d'altres mèrits, és el recuperador de la varietat de la malvasia. Vegeu: https://bodeganacra.com/our-story/
L'acte comptarà amb un concert de Jazz amb: Mar Raimundo, Marc Villoslada, Mario Ramírez i Toni Rian.
Aquí podeu consultar les obres escollides: https://fundacioaca.com/premis-5e-certamen-de-poesia-visual-i-video-poetic-un-cop-dull/
Politica di accesso
In questo caso il promotore non ha specificato la politica di accesso ai minori, per qualsiasi dubbio ti invitiamo a contattarlo direttamente.