Acquista i tuoi biglietti
Descrizione dell'evento
Com cada any, torna la trobada de Quintades de Campanet
Enguany celebram la vuitena edició!!
El proper dissabte 27 de setembre ens veurem a la plaça de son Puça i gaudirem d'un bon arròs. L'hora de seure a taula serà les 14h!
Enguany oferirem un altre pic un plat apte per vegans! Cigrons amb trempó.
I l'arròs un altre any serà APTE PER A CELÍACS.
Així, el tiquet inclou dues opcions a escollir: arròs brut o cigrons amb trempó i beguda (aigua i vi).
Hi haurà venda de postres i cafès per part de la quintada del 2008.
ENGUANY la festa arranca a les 12:00 hores a la Plaça de Son Puça en mans de la xaragana Myotragus. Ens veim tots i totes allà les 12:00 hores per començar la festa. Seguidament, de 12:30 a 13:30 hores hi haurà l'esperada HAPPY HOUR.
També hi haurà servei de barra durant tot l'horabaixa, a càrrec de Sa Llengua Bona.
El capvespre hi posarem la dosi d'ambient corresponent amb el grup de música Estación de Sonido, DJ Pep Toni, DJ Sideways i DJ Eugeni Triay .
Ens espera un dia ben carregadet! Per a més informació, visitau les xarxes de Sa Llengua Bona.
Preparau les camisetes, els mocadors i les ganes de gresca, que serà gros! Ah i per si voleu anar més engalanats o tenir un record més, disposau de capells de palla a la venda.
També hi haurà un obsequi per la quintada més nombrosa i la de més edat!
IMPORTANT:
Cadascú haurà de dur els seus bols, plats, tassons, coberts i torcaboques. A la barra es vendran tassons reutilitzables a 1€, però sempre és millor dur-lo de casa!
Recordau que aquesta és una festa popular que la feim entre tots i totes: cada quintada serà responsable de recollir la seva taula i cadires i tirar els fems als contenidors pertinents. Moltes gràcies per col·laborar!
Fi de la festa a les 00h.
Organitza: Associació de Joves Sa Llengua Bona
Col·labora: Ajuntament de Campanet i Associació de Gent Major de Campanet.
Politica di accesso