Compra os teus bilhetes
Venda online encerrada.
Para mais informação pergunta ao organizador do evento.
Os dados do organizador estão no apartado "Organizado por".
Descrição do evento
La Fundació Musical ACA lliurarà el 18è Reconeixement a la Gastronomia Mallorquina a Hipòlito Medrano, per la seva aportació a la viticultura mallorquina. Entre d'altres mèrits, és el recuperador de la varietat de la malvasia. Ho farem en el nostre magnífic mirador de la Fundació ACA a Búger. Serà a les 19:30 h.
El professor jubilat de la UIB i espert en fisiologia vegetal creà la bodega de vi ecològic Nacra a la finca familiar de Son Corró, després de retirar-se de la docència i la investigació universitària. I precisament a la vinya que regenta hi ha una col·lecció única del món de varietats de malvasia que tenim a les Illes Balears, Illes Canàries, Madeira, Itàlia, Croàcia i Grècia.
https://bodeganacra.com/our-story/
Mentre que també es lliurarà el Reconeixement a la divulgació audiovisual de la gastronomia mallorquina a IB3, que ha emès un bon nombre de programes gastronòmics des de 2005. Tant els programes "Fred i Calent" com "Uep com anam" han passat, un moment o altre per les instal·lacions de la Fundació. Però la llista de programes centrats en la gastronomia és molt més extens i variat.
Política de acesso